МЕТА
- розвиток логіки, мислення та пам’яті;
- основи математики;
- навчання грамоти;
- техніки ефективного читання;
- тренування та розвиток графомоторики;
- розвиток навичок самостійності;
- систематизація та узагальнення знань;
- психологічна готовність до навчального процесу.
ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Дитина має:
- ознайомитись з усіма буквами та звуками;
- читати невеликі тексти і вірші;
- переказувати та аналізувати прочитане;
- усно ділити слова на склади;
- будувати звукові моделі слів і давати їм характеристику;
- записувати числа від 0 до 10;
- рахувати, порівнювати та розв’язувати приклади в межах 10;
- знати основні одиниці часу (рік, пора року, місяць, тиждень, година);
- будувати відрізки та визначати їх довжину;
- робити елементарні висновки;
- просторово мислити, розрізняти предмети за розташуванням у просторі та за віддаленістю;
- володіти такими якостями уваги:
- стійкістю (здатністю зосереджуватися на об’єкті певний час);
- переключенням (здатністю легко переходити від одного виду діяльності до іншого);
- розподіленням ( здатністю розподіляти увагу між 4-6 предметами);
- достатнім рівнем зорової пам’яті (здатністю запам’ятовувати не менш як 4 запропоновані предмети);
- елементарними формами творчого мислення та творчої уяви;
- достатнім рівнем наочно-образного мислення і початковими формами словесно-логічного мислення;
- здатністю довільно відтворювати свої знання, відносно легко використовувати їх у різних життєвих ситуаціях.
МЕТОДИ І ПРИЙОМИ
дидактичні ігри, вправи, розв’язування логічних задач, робота з картками, таблицями, графічні диктанти, перекази, мозкові штурми, міні – тести, складання описових розповідей, робота в зошиті. Слід стимулювати кожне бажання дитини самостійно працювати.