“Стильні речі”

МЕТА

створити умови для зближення дітей з природою, розширити і поглибити знання з екології, природознавства, розвивати мислення й увагу, прагнення творчого пошуку; формування у гуртківців почуття контролю та оцінки своєї діяльності, вміння застосовувати теоретичні знання на практиці, сприяти трудовому, екологічному та естетичному вихованню.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

ОЗНАЙОМИТИ:

  • з природними матеріалами (листя дерев, жолуді, каштани, сухоцвіти, насіння, шишки тощо);
  • з основними правилами і методами заготівлі сухого рослинного матеріалу;
  • з правилами збирання, засушування та зберігання природних матеріалів;
  • з поняттям шаблон, композиція, картинка, аплікація, листівка;
  • з правилами користування картонними шаблонами для виготовлення іграшок;
  • з видами паперу, його особливостями та історією виготовлення;
  • способами виготовлення композицій, аплікацій, картинок, листівок, панно;
  • з конструюванням з кольорового паперу і паперу за зразком, шаблоном;
  • з основними операціями з папером: згинання, складання, вирізання, склеювання;
  • видами ниток, круп, бісеру, піску та особливостями роботи з ними.
  • РОЗВИВАТИ:
  • творчі здібності, активізуючи образне та логічне мислення, фантазію, уяву;
  • бажання працювати в гуртку, брати участь у змаганнях, конкурсах, виставках, екскурсіях;
  • дрібну моторику пальців рук;
  • прагнення добре, охайно та уважно виконувати роботу;
  • почуття справедливості, чуйності, доброти;
  • уміння спілкуватися, співпрацювати;
  • спостережливість, творчу уяву, художній смак, фантазію, образне мислення;
  • працелюбство, наполегливість.
  • ФОРМУВАТИ:
  • потребу в праці
  • уявлення про трудову діяльність дорослих, повагу до праці людей;
  • знання, вміння та навички безпечної роботи з різними матеріалами та інструментами, активізуючи систему «око-розум-рука»;
  • вміння робити та користуватися шаблонами, викладати картинки із природних матеріалів, робити заготовки малюнків;
  • естетичні уявлення, культуру праці, бережливе ставлення до природи;
  • художній смак в оформленні виробів, надаючи їм суспільно корисного значення;
  • екологічні знання;
  • самостійність, творчу ініціативу.

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Вихованці будуть знати:

  • природні матеріали;
  • назви і призначення матеріалів, що використовуються на заняттях гуртка;
  • правила безпечної роботи з інструментами;
  • правила роботи з папером, ниткою, піском, бісером, крупами тощо;
  • прийоми приклеювання деталей виробів на картон із природного матеріалу;
  • прийоми приклеювання деталей на заготовку картинки.

Вихованці будуть уміти:

  • готувати своє робоче місце;
  • працювати із шаблонами;
  • розрізняти матеріали та інструменти;
  • правильно користуватись інструментами;
  • робити заготовки та рівномірно вирізати їх;
  • робити аплікації, листівки, іграшки із смужки паперу, картинки із ниток, круп, піску, кольорового паперу, сушеного листу тощо