МЕТА
розвити інтерес до музично-ритмічної діяльності ; навчити адекватно сприймати засоби музичної виразності (особливо ритм, темп, динаміку), ритмічно рухатися у відповідності із загальним характером музики та художніми образами музичного твору.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
- формування рухових вмінь та навичок;
- формування пізнавальної активності;
- розвиток координації рухів, спритності, сили, витривалості;
- розвиток відчуття ритму;
- розвиток зорового аналізатора, слухового сприймання;
- удосконалення вмінь виконувати ритмічні образи в процесі сприймання та відтворення ритмічних малюнків;
- формування пізнавальної активності;
- розвиток емоційної та словесно-логічної пам’яті, довільної уваги, образної уяви, фантазії.
Корекційні і оздоровчі завдання:
- корекція правильної постави, ходи, грації, рухів;
- корекція порушень загальної та дрібної моторики;
- розвиток моторних функцій і дихання;
Виховні завдання: виховання основних моральних якостей особистості, працелюбності, наполегливості у подоланні перешкод, охайності, вміння працювати самостійно і в колективі, вміння дотримуватися правил під час виконання ігор і вправ.
ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Прогнозований результат.
Учень знає:
-знає групи ритмічних вправ;
-знає терміни: голосно-тихо, високо-низько, характер, темп музики і рухи (швидко, повільно, помірно)
– знає назви простих танцювальних кроків;
– знає елементарні танцювальні позиції;
– знає різновиди дитячих шумових інструментів;
– знає, як виражальні засоби музики впливають на ритмічну структуру танцювального руху;
Учень вміє:
-уміє виконувати основні рухи і загальнорозвиваючі вправи з предметами і без них під музику;
-уміє повторювати на дитячому музичному інструменті найпростіші ритмічні малюнки;
-уміє виконувати наслідувальні рухи;
– визначати темп і характер музики, що супроводжує танцювальні рухи;
– орієнтуватися на площині, координувати свої рухи з музичним супроводом;
– вміє ходити по діагоналі, по колу, розходитися парами;
– перешиковуватися з колони в коло, шеренгу, ланцюжок, «равлик»;
– ходити приставним кроком уперед і назад із заплющеними очима;
– під час ходіння і бігу вміти на певний музичний акцент виконувати рухи руками, повороти, зупинки;
– координувати свою мову із ритмічними рухами;
– позначати сильну долю такту маховими та коловими рухами;
– передавати образно-ігрові дії відповідно до музики і змісту пісні;- імпровізувати рухи, що передають образ тварин.