МЕТА
сприяти естетичному вихованню і фізичному розвитку підростаючого покоління. Формування у вихованців особистісно – цілісного ставлення до хореографічного мистецтва, виховання художніх інтересів, морально-естетичних ідеалів, культури здоров’я відповідно до вікових та індивідуальних особливостей дітей.
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
пізнавальна – формування стійкого інтересу до мистецтва, ознайомлення з основними поняттями та знаннями, що стосуються хореографічного мистецтва як частини світової культури; практична – формування теоретичних знань, практичних умінь та навичок з хореографічного мистецтва, розвиток музичного слуху, виховання культури здорового способу життя та відповідно розвитку фізичних якостей вихованців (спритності, швидкості, витривалості, сили, координації рухів); творча – формування творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння основами хореографічного мистецтва, розвиток естетичних почуттів та смаків; соціальна – сприяє вихованню дбайливого ставлення до надбань української, світової культури, духовних та матеріальних цінностей рідного краю, народних традицій; самореалізації особистості в соціумі.
ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Вихованці повинні знати:
- назви всіх виконуваних вправ;
- назви танцювальних елементів;
- танцювальні малюнки – «зірочка», «ланцюжок», «равлик», «змійка», маленькі та великі кола, квадрат, клин;
- позиції ніг: І, II, III;
- позиції рук: підготовча, І, II;
- поняття «шеренга», «колона», «інтервал»;
- поняття початку та кінця музичної фрази.
Вихованці повинні вміти:
- виконувати танцювальні рухи зберігаючи рівну поставу;
- виконувати вивчені елементи класичного танцю біля опори та по середині зали;
- виконувати повороти вправо, вліво;
- виконувати перебудови на марші по чотири, по два, по одному;
- виконувати музично-ритмічні вправи;
- артистично виконувати танцювальні етюди.
Вихованці мають набути досвіду:
- чіткого орієнтування на площині танцювальної зали;
- самостійного виконання вправ партерної гімнастики;
- перебудови на марші по чотири, по два, по одному;
- сприймання виражальних засобів музики;
- виконання вивчених танцювальних етюдів.