МЕТА
сприяти повноцінному, своєчасному розвитку дитини, збагаченню інтелектуальної, вольової,
емоційної, соціокультурної та загальноосвітньої компетенції.
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Пізнавальної: розширення світогляду, ознайомлення з елементами соціокультури англомовних країн;
Практичної: збагачення лексичного словника дитини, уміннями та навиками спілкування англійською мовою в межах комунікативного мінімуму, пов’язаного зі світом дитинства;
Творчої: розвиток ініціативи, творчої уяви, фантазії в процесі комунікативно-творчої діяльності в гуртка.
ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
- привітатися, прощатися;
- називати своє ім’я, місце проживання англійською мовою;
- Знати назви членів сім’ї, професій, частин тіла, предметів одягу, тварин, овочів, фруктів, іграшок, кольорів, продуктів харчування, пір року;
- розуміти та виконувати вказівки(команди),прохання;
- розуміти та реагувати на запитання ,які потребують відповіді «так» або «ні»;
- декламувати вивчені віршики, співати пісні.